Ringde nyss Landskronas lasarett för att höra om dom kunde skicka min remiss till Malmö för operationen istället då de nästan är omöjligt för mig att talg nyopererad till och från Landskrona. 
Då får jag reda på att Malmö inte gör operationen och att tiden jag fått inte är till operation utan bedömning om jag borde få en operation. 
Så flera gallstensanfall, magkatarr och andra magproblem pga gallstenen , att knappt kunna ta hand om min dotter när jag har ont och mår dåligt är inte nog? 
Blir så jävla förbannad. Sjukvården är åt helvete och jag tänker inte godta deras jävla skit. Jag har stått och väntat på operation sen i juni nu eftersom att Lunds kirurg inte ville operera mig akut. Men nu är tydligen remissen till en BEDÖMNING. Vad så jag ha en jävla bedömning för ? Jag har stenar i gallblåsan , jag har problem med magen pga gallblåsan..
Det är bara till att öppna min journal så kan dom se hur många gånger jag varit inne på akuten , ambulansförare och massa annat skit. 

Blir så jävla arg.